Kızlarrr pazartesi ultrason oldum ikili test için bugün de kendi Dr uma gittim muane için ultrason ile bakarken biraz bastırdı cinsiyet görmek için neyse göremedi de, ve ondan sonra kasığımda ağrı var özellikle sağ tarafta iğne batar gibi niye böyle oldu anlamadım acaba diyom bebeğe Zarar mı werdi, çok endişeliyim, su çok içmedim bugün onunla da alaka li olabilirmi, kizler beni aydınlatın lütfen,