Eslemanne ince bi battaniyesi var uyuyunca onu ortuyorum ustune o kadar. Bi yerde okumustum, dha cok kucuk olduklari icin ter bezleri bulundugu ortama gore calisiyormuymus neymis. Siz ne kadar cok giydirirseniz ona gore vucut isiisini ayarlamaya baslayacak ve hep o sekilde tutmak gerekiyor diyordu. Az giydirirsen ona gore vucudu alisacak yani. Dogru mu degil mi blmem ama bana dogru geldi o yzdne oyle yapiyorum🙂