Midwife10 idrarımda veya vajinamda herhangi bir şey çıkmadı ki, enfeksiyon yok yani bende anlayamadım. Genel olarak suyun şeffaf ve berrak olduğu söyleniyordu benim suyum açık sarı krem gibi bişeydi, şeffaf değildi, ama yine de enfeksiyon çıkmadı, neden olduğu konusunda hiç bir fikrim yok, sezeryan esnasında rahim şeklime de baktı, herhangi bir sorun var mı diye, oda yokmuş, haftaya kontrole gideceğim daha detaylı konuşmayı planlıyorum