@“Papatyam17” canım her bez değiştirmede sudocrem zaten katı krem olduğu için baya gidiyor ve kesinlikle sarı kantaron yağı edinmeni öneririm. Bebeğim alerjik bir bebekti ve kızarıklık çok oluyordu. Ne zaman kızarık görsem hemen sarı kantaron yağını sürüyordum 2 yada 3. Alt değiştirmede geçmiş oluyordu. Tâbi geçene kadar sürüyordum. Zaten zeytin yağı gibi azıcık sürsen bile bütün popoya yetiyor.