Kızlar benimki 3 kasım ben adetten önce hamile olduğumu hissetim ve kan verdim 4 kasımda betam 1800 çıktı 1 aydır doktora gidip geliyorum keseyi gördük fakat bugün gittiğimde boş gebelik olabilir bebeği göremedim altan bakalım felan dedi birde normalde kalp atışını duymam gerekiyordu boş gebelik olabilir dedi ya şok oldum şuanda bütün motivasyonum yok oldu 4+5 de bebeği görmek zorundamıyız…