Rukiss35 Merhaba kızlar 6 gün gecikmem var 4 aralıkta beta verdim 2 çıktı ama hala adet olmadım hala şansım var mı?
Rukiss35 Nurasl1 çok merak ediyorum ama pazartesiye kadar bekleyeyim diyorum adet olmazsam yaparım adet olursam 3üncü defa aşılama yaptıracağım
Rukiss35 NovaVina_ benim bir önceki gebeliğim de 7 günlük gecikmede değerim 67 idi şimdi yine öyle olabilir mi diye düşünüyorum