Sofyayolda kim nerde rahatsa oraya gitmeli muamele önemli sonuçta kaç kere doğuruyoruz 😂 birde eşimin yanımda olmasını istiyorum ben istediği zaman girip çıksın devlet hastanesinde bu sorun oldu sürekli eşim güvenlikle tartıştı rezillikti yani durumum çok iyi diyemem ama mecburiyetten özele gidiyorum diyeyim 😂 zaten aşırı duygusalım bu dönemde ilk hamileliğimde çok yıprandım herkes şanslı olamıyor herkese iyi doktorlar gelmiyor maalesef Allah herkesin yardımcısı olsun 🌸