Dau123 Merhaba gebelik şekerim çıktı yarın Endokroloji bölümünden randevum var aç mı gitmeliyim test yaparlar mı tekrar bilginiz var mı
Dau123 Hnd3535 evde suan kendim bakıyorum diyetisyene 2 hafta kadar önce gitmiştim liste verdi de Endokroloji bölümünden anca randevu alabildim neler yapılacak internette bişey bulamadım bende ondan teşekkür ederim