Blueberry0 EvrimAnac ben 1den 3 e kadar stokladım. 1er paket. Yenidoğan‘da çok bez gidiyormuş acıkcası …
NoNameee EvrimAnac bence bebek doğana kadar stoklamayın, ben sadece 1 numaradan iki paket aldım belki bebeğime uygun olmaz pişik sızdırma gibi sorunlar olabilir diye kullanmadan stok yapma taraftarı değilim. Kullandıkça ona göre stok yaparsınız