Sedapetek Bugun detaylı ultrasona gittim çok şükür normal çıktı ama kızımız sırtını döndüğü için yüzünü görmedik kac kere merdiven çıktım çikolata yedim ama dönmedi malesef böyle bir durum yaşayan oldumu cuma günü tekrar gidicem