Ayse_gul46 Kızlar bunu yazarken çok utandım ama çevremde de kimse yardımcı olamadı 3-4 gündür kabızlık yaşıyorum bugün lavaboya girdiğimde makattan kan geldiğini farkettim ne yapmam gerek bebeğime zarar verir mi 9 haftalık gebeyim lütfen cevap verin ..
Blueberry0 Ayse_gul46 basur çıkmış sanırım 🥲 aynı şeyi yaşadım. tüm gebelerde de oluyor bu sorun. proctoglyvenol krem aldım eczaneden dr sorarak. benim etlerim küçüktü iki tane bezelye tanesi kadar. Ama 2-3 gün kanaması sürdü ve ağrı acı dan oturup yürüyemedim bile krem iyi geldi rahatlattı ve sarı kantaron yağı sürdüm Pamuk’la. Her duşa girdiğimde sıcak su tuttum. O şekilde ağrı acı bitti ama komple kökten çözüm yok maalesef ameliyat olanda bile tekrarlıyor.
Serapp11 Ayse_gul46 bol su içmeniz gerekiyor yani su en iyi tedavi ve dupaloc verdi doktorum bana doktorunuza sorup kullanın isterseniz. Ve kabız yapan yiyecekler yemeyin dikkat edin kabız yapan aç karnına içilen ilaçları içmeyin gibi. Geçmiş olsun canım
Seymoshh Ayse_gul46 korkma çatlama yapıyor kabızlık sebebiyle ben çok yaşadım mübarek çokta kanıyor ama kabızlığına çare bulman gerekli ki ilerlemesin yoksa basurda çok ağrılı oluyor sen sıkıntı yaşarsın bebeğe zararı olmaz sabah aç karna tatlı kaşığı zeytinyağı iç suyu ılık ve bol tüket ayrıca kayısı ister hoşaf ister ısırarak aç karına yemeye gayret et
Birceliiiii Ayse_gul46 Hamilelikten öncede hep bu sıkıntım vardı şimdi 32+2 haftalığım başımdam beri hala var bebeğe bi zararı olmadı ama kan değerlerim düştü kan ilacını günde 2 taneye cıkardı dpktor ama korkma bişey olmuyor bebege.Süt ürünlerini biraz kısıtlı ttüket tüketirsende laktozsuz olsun laktozlu sütler peynirler iyice kabız yapıyor.Birde her sabah kuru kayısı falan yemeye çalıs
Blueberry0 Ayse_gul46 hastaneye gitsen de bir şey yapmazlar. genel cerrahi muayenesi gerekiyor. Ben çekindiğim için gitmedim. bahsettiğim kremi doktoruna söyleyip eczaneden alabilirsin. Rahatlatacaktır🙏
Ayse_gul46 Serapp11 teşekkür ederim suyu çok sevmiyorum diye içemiyordum Dikkat etmem gerekiyor galiba 😕
_Tazeanne Afedersiniz eğer tuvaletinizi yaparken cam kesiği gibi bişey çıkıyormuş hissi varsa ondan kanamıştır korkmayın kabız olmamaya bakın iyileşir orası bende de çok oldu popoda kanama Duphalac şurup kullanıyorum zorunda kalınca
Ayse_gul46 _Tazeanne şişlik oluyor ama yapamıyorum gebelikten öncede ara sıra oluyordu şimdi de olunca korktum 😕
Serapp11 Ayse_gul46 yani bende aynı sorunu yaşadığım için dupaloc ve bol su içiyorum açıkçası su gerçekten çok önemli
AleynaResul Ayse_gul46 önlemini erken al derim 35+4 te basurum fırladı bi anda ve çok zorluk çekiyorum bu yüzden sezeryan yapmak zorunda kaldım gün verilicek doğumdan sonra da ameliyat olucam tekrar bol bol su tüket saf zeytin yağı kullan ve doktoruna mutlaka söyle bunu
Ayse_gul46 AleynaResul 21 Aralık da kontrolüm var o zaman ileteceğim 😕 Sizede çok geçmiş olsun simdiden
2lokummannesiii Ayse_gul46 basurdan dolayı öyle. Bebekle makatınızın ilgisi yok. Can acınızda varsa doktorunuza danışın ilaç versin.
Ayse_gul46 2lokummannesiii teşekkür ederim bebekde sıkıntı yoksa çok aci hissetmiyorum ama yinede doktorumla konuşacağım