Sat 8 kasım bu ay sadece 19 kasim da şüpheli ilişki oldu. Adetim 3 gün geçince dün, 2 tane kaset test yaptım 10 dk sonra çok silik çizgi belirdi. Bugun kan verdim 873 çıkmış. Bu kadar y yüksek değer normal mi? Neden idrarda çok silik çıktı. Dış gebelikte boyle yuksek değerler olduğunu duymuştum. Bilgisi olan var mı