Sevvalll42 Teslimenursevil kaçıncı ay bu bizim 3. Ayımızı inşallah bu sefer olur ilkinde hemen kalmıştım halbuki işte rabbimin vardır bi bildiği
Teslimenursevil Sevvalll42 adet oldupumda femara kullanıcam şimdi adetin 17. Günğ doktorum çağırdı bakalım umarım bi dahaki ay olur🙏🏻
Sulenur98 Sevvalll42 ben de ilkimde 1 yıl uğraştım ama şuan 2. Hamileliğim bize süpriz şoku yaşattı miniğimiz 🤭 Yani hepsi aynı olmuyo hayırlısınile nsip etsin rabbim
Teslimenursevil Sulenur98 2 yıllık evliyim tüm tedavileri denedim ilk tüp bebek denememde başarısız oldu ikinciyi mayısa kadar olmazsa koydurucaz şuan ilaçlarla olmasını sağlycaz bakalım nasip