Raabiagundasi Arkadaşlar merhaba gebe kalmak için folik asit kullandınız mı kullanıp faydasını gördünüz mü bende bugün başlayacağım 🙂
User22 Raabiagundasi folik asitn gebe kalmaya bi etkisi yok ama gebelikten 3 ay önce kullanım öneriyolr ben başlamıştım
birmeleginannesi_ Raabiagundasi ben bı kullanıp bı bıraktım şimdi gebeliğim baslayinca yine başladım benefol kullaniyorum güzel bı folik asit özel biraz ücreti yüksek ama çok iyi OMEGA 3 falan da var içinde B6 B12 falan güzel yanı
ElaEge Gebe kalmak icin degil de öncesi hazırlık için başlamıştım bi ay sonra hamile oldugumu ögrendim
Zeliha-16 Raabiagundasi bizde o cıvarda denedık bugün doktora gıtım 1 sene geçmeden detaylı bakamıyoruz dedı folik asit yazdı bugün başlıcam bakslımm
MelteM2cck Raabiagundasi ben hamile kaldıktan sonra kullandım öncesinde kullanmadım hiçte sıkıntı yaşamadım
Nurasl1 Gebelikten sonce Ekim ayında kullandım folidoce kullanıyordum kasim sonunda hamile olduğumu öğrendim doktor devam et dedi değer açısından çok güzel olduğunu söyledi