Kizlar bugun kontrole gittim ölçümler biri 23 biri 23+4 biri 23+5 seklindeydi doktor herseyi cok guzel kipir kipir masalalh dedi..Devlette gittim cokta detay vermedi malesef bu ölçüm farklılıkları normal mi acaba?Bide kalpte parlaklık vardi suanda belli belirsiz dedi kayboluyor mu acaba?Bilgisi olan yazarsa sevinirim…