Kızlar dün doktor konrtolüm vardı 13+5im cinsiyet net belli olmasa bile doktor bir tahmin yapar diye ümit ediyordum ama bebişkom bize sırtını dönmüştü. Şöyle ki bir ay sonra konrtolüm var yine, gitmeden önce ne yapmalıyım ki sırtını dönmesin ya da cinsiyetini göstersin. Teşekkür ederim şimdiden