Kızlar ya 25 haftalık hamileyim henüz cinsiyet netleşmedi göstermiyor Bi türlü Bi erkek dediler Bi kız önceki gittiğimde doktor erkek demişti şimdi gittiğimde kıza benzettim erkek demiştim ama dedi sizce neye göre benzetiyor bu doktorlar emin olmasa benzettim falan der mi başına gelen var mı