Merhaba anneler. Oğlum 5 aylık ve gobegi kokuyor. Ama gobeginde her hangi bir sivi, kizariklik ve ya akinti yok sadece cok kotu kokuyor. Gobegini her yikamadan sonra da temizliyip siliyorum. Yarin doktora gidecegiz. Ama ben yine de annelerden sormak istedim, boyle durumla karsilasan oldu mu?