Kızlar her zaman yaptığım ve harika olan o poğaça tarifini size de vermek istiyorum, özellikle de çocuğu okula giden annişler için çok iyi. ✌🏻
Malzemeler;
2 su bardağı süt
1 su bardağı ılık su
2 paket instant maya (küçük paketler)
4 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı tuz
1 çay bardağı sıvı yağ
2 yumurta akı (sarısı üzerine sürülecek)
6-7 su bardağı un
(Kızlar süt ılık olmasın dolaptan çıktığı gibi dökün)
(Üzerine yumurta sarısı sürelecek ya ona da azıcık sıvı yağ koyun ki yumurta sertleşmesin)
(Hamur iyice kabarsın diye süt su maya ve şekeri karıştırıp 5-10 dakika bekletin)
Ben hamurumu 40 dakika kadar beklettim, içine de kaşar peyniri ve maydanoz koydum harika oldu. Siz istediğinizi koyabilirsiniz 💖 bu tarifle 2 fırın tepsisi çıktı ben dondurucuya atıyorum eşimle tekiz diye. Şimdiden afiyet olsun 🤸🏻♀️💘