alaismom 30 haftalık olduk hala çantamız hazır değil eksiklerimiz var nerden başlayacağımı da bilmiyorum benim gibi olan var mı
Nur_50 alaismom 31+4 haftalığım benim hazır değil 😃 isimli hastane çıkışı gelmesini bekliyorum yıkatıp hazırlamak için.
Blueberry0 alaismom 36 olacam🤣hersey hazır kargoda bir iki eksiğim var pijama takımı almıştım onu bekliyorum bugün yarın gelir onun dışında hazır 🥲
2prns_1prnssannesi alaismom olmazmı 31+2 olduk bemimkide hazır değil daha eksiklerimiz var dün kıyafetlerin bi kısmını yıkadım o kadar ☺️ neyime güveniyorsam bide 37. Haftada doğum yaptırırım. Demişti doktorum🫢
Mercimeek alaismom bende 31 deyim hafta sonu kaynanamla annem birşeyler koydular 😃 ama benim daha çıkış setim felan gelmedi aklıma geldiköe içine atıyorum ama hazır denmez asla erken doğum riskim var birde 😂
myprincessgirl Haftadayım bugün hazırladım ama tam olmadı insanın kafası çok karışıyor ya sanki yetmeyecek gibi geliyor ilk gebelik olunca
alaismom myprincessgirl Nur_50 Blueberry0 2prns_1prnssannesi Mercimeek tugcesakzci Sule0927 Kbrnrkl Canookii Mia0121 mervemurat16 Bacakogluigdem Heidihat Heidihat Kafam o kadar karışık ki ilk gebelik tecrübesizlik inanılmaz yordu halledilmesi gereken bir sürü işim var yetişmeyecek diye korkuyorum bi yandan da relaxım 😂 kaç tane pijama Takımı konulmalı sizce ? Bizim için gecelik mi daha iyi olur pijama takımımı acaba tesettürlü için ayrı zor birde haftasonu alışverişe çıkıp almayı düşünüyorum
tugcesakzci alaismom 31+1 itibari ile benim de hala hazır değil ve hazırlama girişiminde de bulunmadım 😂😂😂
Sule0927 Ben de 37+3üm bu gün bitirdim galiba 32 de başlamıştım hazırlamaya sancım çok olunca yaptın yaptın yapamazsan yarım yamalak gidersin dedim sancıyla hazırladım vallahi 🤣
Kbrnrkl 28 haftada yıkayıp ütülemiştim herşeyi 31 de valizi hazırladım gene bir kaç eksikler çıkıyor ya 35 haftaligim suan
Canookii alaismom 36+2 olduk 32 de falan hazırlamaya başladım yavaş yavaş bitiriyorum hala da eksik vardır bence bı yerden başlamak lazım basit bı iş ama sanki hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor😂
Heidihat Bende 30haftadayken hazırladım ama dendiği gibi tek tük eksik çıkıyor onlarida ayarladikca aldıkça koyuyorum
tugcesakzci alaismom bi gecelik bi pijama koyacağım büyük ihtimalle benim de ilk gebelik. Teyzem ve annemle beraber hazırlayacağım çantayı ne koyulacaksa artık 😂😂
Blueberry0 alaismom Ben iki pijama takımı koydum bir yarım kollu bir uzun kol. normal doğuma giricem. elbise veya gecelik tarzı rahat edemem diye almadım. Sezeryan olacaklar genelde elbise gecelik tarzı alıyo dikişleri yüzünden 🙏
Kbrnrkl alaismom kesinlikle önü düğmeli pijama takimi çok rahat gecelik evde de giyinirsin ama en rahatı pijama.
Kbrnrkl alaismom normal doğum ertesi gün taburcu olunuyor genelde 1 tane yeterli kışın olacaksa altına tayt al iç çamaşırı 4 adet al kilot. Taytta koruyor pijamayi kanaman bulasmiyor hem o yu,den batmayinca 1 adet yeterli oluyor pijama