Sersoy Bugün çatı muanesi oldum çatım normal doğum için uygun çıktı ama bebeğin omzu 34 çıkıyor doktorum normal doğum için çok uygun değil dedi böyle bir durum yaşayıp normal doğum yapan var mı acaba