Zeyneb35 Kızlar ılk hamileliğim 14.haftadan gün almaya başladık bazen karnıma öyle bir sancı giriyor ki sonra bi bakıyorum hepsinin ardından gaz geliyor bazende gelmiyor ama çok ağrıyor normal mi bu yardımcı olurmusunuz ?