Jimsel Haftadayim çatı muayenesi oldum. Her şey yolunda ilerliyordu ancak bugünkü muayenede üst kemiğim basık olduğunu öğrendim. Normal doğumun beni zorlama ihtimalinden bahsetti. İstersen normal diye ilerleyelim dedi. Olmazsa sezeryana doneriz vs dedi. Çok kararsız kaldım. Sizler ne tavsiye verirsiniz. Normal doğum çok da risksiz bir doğum şekli vs dedi
Jimsel Jimsel beni sezeryan sonrası süreç korkutuyor. Ya toparlanamazsam bazıların ağrıları yıllarca sürüy
irem10 Jimsel normal oldum bende çok zordu benim için sancı olayı değilde bu kontoller sürekli orayı kontrol etmeleri beni mahvetti
Jimsel Jimsel ayy yanlış yazmışım normal dogum da riskli öyle bahsedildiği gibi doğal dogum şekli değil demeye getirdi