Dmltlg50 Merhaba kızlar dogum sancıları birden mi başlar Yoksa günler önceden mi 37 hafta olucaz bende hiç ağrı falan yok
Sulenur98 Dmltlg50 ben 40+3 de doğum yaptım 40 haftaya kadar ne sancı ağrı hiç bişey yoktu ne olduysa o 3 günde oldu önce ufak ufak başladı sonra arttı tabi gece bile uyutmadı sabah hastaneye gittik 10 gibi o gece doğum yaptım 3 gün çektim ama o sancıyı
Churcill Dmltlg50 benim birden ama hafif olarak başlamıştı. Yaklaşık 2 gün sürdü 2-3 saat de biraz acı verici sıklaşma süreci oldu daha sonra da doğum yaptım
Aysedgl Churcill squat ve merdiven inip ciktiktan ne kadar sure sonra bi sonuc gordunuz 1 haftami yaptniz
Churcill Aysedgl evet 39. haftamda doğuramama korkusuyla biraz birşeyler yapmaya başlamalıyım dedim 😂 şükür 1 hafta sonunda 40. haftada doğum yaptım