Tugba91 İnan’ ki bizde. Heyecanla gittik zaten genellikle yüzü değil de vücuduna bakıyor sağlıklı olduğunu görmesi tabiki daha önemli.. ama insan heyecanlanıyor hevesleniyor yüzünü de görmek istiyor benimkiler açıkcası çok net değil hatta baya bulanık. Sadece sizede söylendi mi bilmiyorum bana %60 doğruluk payının olduğunu söyledi. Diğer hastanelerde %80 %90 olduğunu ve daha net çıktığını söyleyen arkadaşlarım oldu. Belki de fiyatı o yüzden diğer hastanelere göre uygun. Benim çok araştırma fırsatım olmadığı için kontrolümün olduğunu hastaneyi seçmek zorunda kaldım.