Bebegimlegunlerim Kızlar selam, bebeğimin bugün 2.ay muayenesi vardı. Doktor kontrolünde kızlık zarının olduğu yerde yapışıklık olduğunu söyledi. Bu ay bir şey yapmayalım, gelecek ay takip edelim dedi. Başına gelen var mı süreci nasıl yürüttünüz?