Mefii34 5+3 de doktora gittim kese göründü bebek görünmedi 6+3 de gene gittim kese göründü bebek görünmedi bir hafta sonra gel dedi gittiğimde ultrasonla baktı hep gene öyle bakacak muhtemel görünmezse ne yapmam gerek yardımcı olurmusunuz
Liv3652 Mefii34 geç döllenme olabilir benim de öyleydi 6 haftalık gittiğimde alttan dahi görememişti doktorum 10 gün sonra gittim hem bebek hem kalp atışını duymuştuk bence de biraz bekleyin öyle gidin o ara git gel görünmeyince insanın morali de bozuluyor
Tazeanne68 Mefii34 Bn 6+2 de lekelenme ile gitmiştim alttan baktılar hatta alttanmi dedim doktora evet 6 haftalık bebek göbekten görünmez dedi Bi hafta sonra da kalp atışını göbekten dinledim 6+2de kese dolmuş demişti alttan bakinca