Canookii aliks benim kontrol yarın 36+3 olacağız yazarım kaç olmuşuz çok merak ediyorum en son 32 de 2180 Gr dı
Aaa122 doga21 maşallah benim 35. Hafta da 2.700 du doktor gelişimi önde 2 hafta dedi size de öyle bşsey dediler mi
aliks Ay masallah ne güzel ben 34 de 2300 çıkmıştı çok kilo almamış malesef 36 da 2450 dedi üzüldüm biraz
doga21 aliks kilo sağlıklı yada sağlıksız olduğu anlamına gelmez yapısal olduğunu düşünüyorım kızım 4kg doğdu oğlumda o civarlar olur. Üzmeyin kendinizi sağlıklı olması herşeyden önemli
Ezoo28 aliks ben 31 haftaligim doktorum bazı bebekler çok hızlı ilerliyor ilk başta son haftalarda duruyor hızı falan demişti belki öyledir sağlığında bı sikinti olmadığı sürece kilosu çok önemli değil. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 😊
fayting Bazen ne yapsan da bebek kilo almayınca almıyor. Ama üzülmeyin dünyaya geldiğinde bu tarz bebekler daha hızlı kilo alıp gelişiyor. Önemli olan sağlıklı olması kilo illaki alınır
doga21 Aaa122 evet gelişimi cok önde diye perinatologa gittim ayrıca şeker testide verdim tekrar geçtiğimiz hafta hamdolsun bi sorun yok dr yapısal olduğunu söyledi iri dedi
Happydef aliks 36+0 da şimdi geldim doktordan 2300 dedi olan moralim bozuldu kedi yavrusu kadar olacak galiba çocuğum😅
Syda78 Tam 35. Haftada 2.944 kiloydu yarın 36 olcaz bakalım kaç olmuş 2 hafta önde gidiyor dediydi en son doktor kilosuna
KuzeyinAnnesi10 Ilba_34 benim öğlen randevum kuzu daha saati var. Çıkınca haber ver iyidir inşallah 🥰