Fatma13cengiz Uykuseveer doktor muayene etti aslında alttan kese var gibi dedi benim kilom da var belki ondan bilmiyorum kilo almamaya bak dedi
Fatma13cengiz MorKelebek54 Allah isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah kuzum
Alpalpr Fatma13cengiz merhabalar bende 3 gün önce test yaptım silik çift çizgi çıktı. Dün sabahta kan verdim daha 1 2 saat önce sonucum çıktı. Aynı sizinki gibi e nabızdan bakınca boş gözüküyordu daha çıkmadığı için öyle gözüküyor. Yarın belli olur
Fatma13cengiz Alpalpr kuzum ben de sabah 9 da verdım gözükmüyordu e nabızdan ziyaretlerime gir ordan muayene olduğun doktoru seç tahliller diyor orda çıktı benimki
Berra01 Alpalpr canım ben beta 13 le öğrenmiştim. Beta herkese göre farklılık gösterir korkulacak birşey yok. Bebişlerimizi Sağ salim kucağımıza alalım inşallah
Fatma13cengiz Alpalpr korkulacak bir şey yok canım belki geç döllenme olabilir herkeste farklı çıkıyor benım son adet tarihi 31 ekim 5 kasım bitişi 7 gün geçti idrar testinde 3 tane yaptım beklemeden direk çıktı
spapatya Alpalpr kuzum dert etme ben 9 ile öğrendim Allah nasip edecekse her türlü oluyor çok güzel değerin adet tarihine daha var belki geç döllenmedir 😍
Alpalpr Fatma13cengiz teşekkür ederim sizinde bebeğiniz hayırlı olsun sağlıkla huzurla alın kucağınıza 🌸