Kızlar normalde çok yurumem bugün biraz yürüdüm kayinvalideme gittim gelirken de biraz sizi gbii oldu karnımın altlarında kalcamda sancimsiydi ama değilde hafif ağrı gibi sonra baktım akıntı olmuş ama katıydi biraz sarı hafif genelde de ben de oluyor bazen beyaz şeffaf bazen böyle ama hiçbir sorunum da yok doktorum her şey normla diyor sizlerde de oluyor mu böyle gitgide ağırlaşıyorum sanırım ve bu beni korkutuyor 🥹🥹🩷