Usui bende bugun nst de düzenli sancı gördüler yatış yaptım bu gece hastanedeyim dediğin gibi iğneler haplar serum hepsi yapıldı sancı hissetmiyorum ama kasılıyo gibi. şimdi bide kabız olmuşum ayıptır söylemesi yarım saat kaldım wc de resmen taş olmuş içim acaba ondan mı sancı oldu diyorum yarın öğrenicem artık 🙏🙏🙏 hepsi zamanında gelsin inşallah 🙏