cansetk Kizlar ablam icin soruyorum, bebisimiz olucak da, ismini Serra Nehir karar verdik anlamlari da cok guzel geldi kulagimiza, siz ne dusunuyorsunuz?
Liv3652 cansetk iki isimde çok güzel ama birleşince uzun gibi olmuş Nehir’in yanına ya da serranin yanına daha kısa duz bi isim daha hoş gelir gibi kulağa nehir sare gibi tabi en iyisini annesi bilir canım 🥰
cnsuozz Bizde düşünüyoruz da karar vermek bir türlü nasip olmuyor 😂😂 Nil Sena veya Mihra Aksa düşünüyoruz sadece düşünceden ibaret ama 😂😂😂
Liv3652 cansetk doğrudur değişik bi bakış açısı tabi 😄serra yazdığınız için ona uygun o geldi aklıma sare de hemen hemen benziyor diye