Bebekk6156 Kizlar karnım patlayacak gibi oluyor birsey yesem çok şişkinlik ve sertlik hissediyorum sizde de bu durum varmi
11-02- Bebekk6156 normal cnm o haftalar da bende de aynısı olurdu hatta ağlıyordum karnım patlayacak diye bol bol su iç yürüyüş yap ya da evde egzersiz yapabilirsin ben o şekilde rahatlıyordum
Bebekk6156 DamlaGulin doktorunuza danıştiniz mi acaba benim kontrolüm haftaya kötü birsey değildir insallah
DamlaGulin Bebekk6156 sordum gelişimi normalse sıkıntı yok dedi magnezyumu gündüz de iç istersen dedi