Ben Normal Doğum Yaptım 18 yaşımda Gerçekten İlgileri alakaları çok iyi Özellikle Ebeler 20 dakika ya Bir gelip sizinle ilgileniyorlar şuan Yine Hamileyim Ve yine Allah nasip Ederse Şehir Hastanesinde yapmayı planlıyorum Herşeyinizi Gelip Takip ediyorlar nöbetçi doktor Asistan Hemşire Ebe yani Bana Denk Gelenler Gerçekten Çok iyilerdi Ben Çok Memnun Kaldım inşallah Sizde Sağlıkla Kucağınıza Alırsınız