Gebelik_takibi Aabbccc Canım ztn bu tedavilerde yani hangisi olursa olsun öncelikle stresi bırakmalısın bak şöyle düşün Rabbim birşeyleri geciktiriyorsa guzellestiriyordur o yüzden canını sıkma sen çok dua et hayırlısını iste Rabbimden
Aabbccc Gebelik_takibi gerçekten çok fazla streslyim canm bu stres için ne yapacam bilmiyorum ki ya duamı çok ediyorum namazımı kılıyorym
kubra_1206 Gebelik_takibi ekledim listeye yarın pazardan aşacak eşim havuç, avokado, ceviz,kuru incir, muz 🥰
Gebelik_takibi Aabbccc Canım bende çok stresliydim ama birgün şöyle düşündüm bilmiyorum sanada faydası olurmu dedim ki kendi kendime ben çocuğum için stres olmamalıyim dünya yıkılsa umrumda olmucak dedim ve hep olacağını düşündüm pozitif oldum
kubra_1206 Aabbccc nerede başlayacaksın benim buradan tanıştığım bir arkadaşım da bu ay başladı tedaviye inşallah hayırlı haberler olur
Mine38 Bende 6.günümdeyim yemek ve lavoba dışında kalkmamaya çalışıyorum Meryem süresi okuyup dinliyorum hayırlısı bakalım sizin kaçıncı gün
kubra_1206 Mine38 ya canım bildirim gelmemiş şimdi gördüm yazdığını kusura bakma 🌸 çarşamba yapıldı aşılama 4 gün oldu tam. Senin şu an 10 gün oldu sanırım test ne zaman yağacaksın bir ağrı sızı bir şey var mı ?
Mine38 kubra_1206 önemli değil canım ara ara kasıklarım ağrıyor farklı bir durum yok dr um 15inde yap dedi de pazartesi sabah kan vermeyi düşünüyorum .sende var mı belirti
kubra_1206 Mine38 bende dün akşam biraz kasık ağrısı oldu ama çok az geldi gitti yani kuzum, bir de akıntı oluyor sende oluyor mu akıntı
Mine38 kubra_1206 sürekli olmadı 10günde 3 4keZ falan oldu ben regl oldum sandım ama değilmiş .bilmiyorum hamilelikle ilgisi var mı
Gebelik_takibi kubra_1206 Sana verdimi canım progestan kapsül vajinal al diye bide bn çarşamba olmuştum aşılamayı cuma pazar salı ilişki önerdi sonra haftada 2 defa önerdi aşılama olduğum günden sonra 20 inci gün kan ver demişti
Gebelik_takibi kubra_1206 Yanlız belirti demeyeydim canım da hissetmiyordum tutmadı sandım yani belirti yok diye ilk benim göğüslerim 7 8 gün aşırı acıdı afedersin banyo yaparken fln dokunamiyom yani sonra acısı geçti
kubra_1206 Gebelik_takibi yok kuzum hiç ilaç vermedi aşılama sonrası 3 gün ilişki dedi ama ilk günü ve son günü gitti karambole. Bu seferinde şu an pek umudum yok da göğüs hassasiyetim var arada da kasıklarım çok minik sancıyo gidiyo pıtpıt gibi oluyo bazen ay çok heyecanlı beklemek 😄