matmazellayy _btl5860 yaaa dimi rabbim sağlıkla kucağınıza almanızı nasip eylesin kuzum çok duygulanıyor insan büyüdüklerini görünce dimi 🥹
_btl5860 matmazellayy coookkk esimle inanamiyoruz benim kızım bode kucuk dogmustu 2400 du ve uyku sevmeyen bir bebekti cok zor gunlerdi gurbetteydim ama simdi geciyormus o gunler diyorum 2.ci bu yuzden farkli olacak ilkinde geçmiyor saniyoruz ama geciyor 🥺
Ozturks Sevgi_ Sevgi_ bu duruştan anlaşılmıyor bacak arasını göstermesi lazım bebişin bizim de bugün kontrolümüz vardı 12 haftalığız göstermedi
Sevgi_ Ozturks anladım teşekkür ederim duruşuna göre tahmin de yapıyolar ya ondan attım bende merak ediyorum
Ozturks Sevgi_ evet bende o şekilde tartışma açtım burda bizim doktor geçen hafta duruşundan sanırım %70kız demişti bu hafta allah allah kız mı dedim kendini alıştırma dedi bugün de göstermedi duruştan 16da bakalım dedi
Sevgi_ Ozturks banada doktor %50 kız dedi bida 16.Haftada gitcem bir kızım var acaba değişirmi çok merak ediyorum
matmazellayy _btl5860 bu dünyada yaşadığımız müddetçe herşey gelip geçiyor benimde ilk gebeliğim ne ara evlendim ne ara hamileyim bebek bekliyorum inan anlamış değilim
sedanur4004 Ozturks 12. Haftada tahmin kız dendi 14. Haftada kesinleşti bizim ama bebeğin pozisyonuna da bağlı biz bacak arasını ve 3 çizgiyi çok net gördük canım birde doktor tecrübesi ve cihazda çok önemli
Ozturks sedanur4004 evet özele gidiyorum aslında ama sanırım kendini saklıyor bebiş şimdilik belki bir başka doktordan da görüş alınabilir
_btl5860 matmazellayy oyle canim son zamanlarda zaman dahada bi hızlandı haftalar gun yillar hafta gibi oldu
matmazellayy _btl5860 Evet değil mi ben az önce kendi kendime düşünüyorum ben mi diyorum acaba hamilelikten ötürü kafamda kuruyorum yoksa cidden günler mi çok hızlı gidiyor anlamıyorum uyu uyan bitti bu kadar
sedanur4004 Sevgi_ askım şaka mı bu 🤣 zaten %50 ihtimal var ya erkek ya kız ikisinin de ihtimali %50 🤣
elidaa Kızlar ultrason görüntüsü nasıl aticam buraya bilen var mı ? Banada tahminde bulabilirmisiniz.
Sevgi_ sedanur4004 vallahi aynısını dedim bende anlamadım çok detaylı bakmadı zaten 16. Haftayı bekleyeceğim 😇