Eda-06 13 haftalık olduk devlet hastanesi suan erken 16 haftada belli olur dedi ama çok heyecanlıyımmm 🥹
matmazellayy Edaa01 Şimdi 10 haftalık bu 3 hafta önceydi fasulyeydi 😂 keseden bazıları tahmin ediyor ya şöyle böyle diye ondan attım
matmazellayy Edaa01 10 haftalık yok daha doktora gitmedik bende çok merak ediyorum acaba cinsiyeti ne diye ocakta gitmeyi düşünüyorum tam netleşmesi için 12. Haftada bazıları söylemiyor
kubramecit Edaa01 bende atsam bakabilir misiniz birde fotoğrafı nasıl paylaşacağımı da söylerseniz çok sevinirim 🙏🏼
Ceren2807 Edaa01 maalesef söylemedi tahminim var ama yanılma payı olabilir o yüzden 16. Haftadan sonra söylüyorum dedi 😒