Sevvalkizilkayaa Arkadaşlar ben normalde ilk haftalarımda çekiyodum bu bulantıyı prilam içtiğimde iyi geliyordu hatta ama 25.Haftamdan itibaren bulantım sıklaştı ilaçta fayda etmiyo ne yapmam lazım
Blueberry0 Sevvalkizilkayaa ilk 3 ay bulantılardan ölüyordum. şimdi 35 haftalığım tekrar başladı maalesef