Nurceyhan93 Merhaba, 20+3 günlük hamileyim. Çok fazla hareketlilik yok hissetmiyorum. Normal mi yada bu durumu yaşayan anneler var mı?
gncglozclk Nurceyhan93 28 e kadar cok düzensiz oluyor yaa benımde ılk kendimi hep buraya attım cok sakın etmiyor diye 😂😂😂 sukurler olsun 34 olcaz cuma gunu 3 gundur de cosuyor anlam veremedım cok edince de bu cocuk durmuyor diyorum birazdan post acıcam bu durumu yasayan var mı diye 🤦🏻♀️😂 Allahım saglıkla kucagımıza bı alsaydık 🤲😂
bitanemiz24 Nurceyhan93 normal canım benim de öyleydi hissetsem gün hiç hissetmezdim 22 de hergün hisseidyorum şükür