Ebrulim123 Uras ya da kuzey arasinda kaldık.Kuzey daha baskin geliyor bu isimde tanidiginiz çocuk var mı karakteri nasıl merak ediyorum.
Blueberry0 Ebrulim123 uras bence. görümcemin oğlunun adı da uras çok uslu çok sakin bi çocuk. ablası yaramaz mesela hiç yemek bile yemez. Oğlan herseyi yiyor seçmiyor🤣
Ebrulim123 Blueberry0 bebilique evet maalesef hep aynı isimler farklı olanlar da anlamsız gerçekten bu isim koyma olayı çok zormus
Naslan44 Merhaba anasınıfımda kuzey adında 4 5 öğrencim olmuştur uslu olanına rastlamadım henüz 😂😂 çok güzel bir isim ama oğlum olsa bende düşünürdüm kuzey ismini
bebilique Ebrulim123 Ben de daha karar veremedim hem modern hem abuk subuk bir isim olmasın diye düşünüyorum, kuzey güney gibi isimler güzel aslında ama herkes var uras’ı bilemedim nötrüm.
Ebrulim123 bebilique kesinlikle ya saçma sapan bir isim olsun istemiyorum isimlerin bir karakteri var diye düşünüyorum kuzey asil duruyor gerçekten.