OnlyBaby Kızlar adet bitimimin 10. Günündeyim valla ne bi test kullanabildim ne de başka bişey hiçde yumurtladığımı anlamıyorum yani. Ne cins bişey bu ya.. ovülasyon testini kaçıncı günden itibaren yapıp görüyosunuz yumurtlamayı?
Aysinnn OnlyBaby ben adet bitiminden itibaren başlıyorum yapmaya her ay değişiyor bazi ay 13. Gün bazi 15. Gün. 21. 22. Günde de yumurtladigimi gördüm
NovaVina_ OnlyBaby ben bu ay ilk kez kullandim. Reglimin 5. Gunu basladim. 14. Gunde ovulasyon/pik gordum. Pes etmeden ayni saatte ve 2 saat kala sivi tuketimini azaltarak denemeye devam edin 🌸
OnlyBaby NovaVina_ hangi saatte yapmam gerekiyor? Birde hangi marka sizin? Günden önce görmeyiz heralde pik forumda karşılaşmadım pek
Aysinnn OnlyBaby başka bı forumda 8. Gün ovulasyon göreni okumustum ama herkesin bünyesi farklı regl tarihi farklı bilemiyorum.
NovaVina_ OnlyBaby easy home benim. Turkiye de bulabilir misiniz bilmiyorum ama muadili olarak inovita oneriliyor. İlk idrar olmamali, 14:00-20:00 arasi oneriliyor size kalmis. Onemli olan her gun ayni saatte yapmaniz
Birbebekumudu Aysinnn bende de pcos var canım 2 aralıkta adet gördüm 8 aralıkta bittim ve 1 hafta sonra yani 16 aralıkta yumurtlama ve çatlama gördüm. Fakat Ekim ve kasimda yumurtlama görmedim