Merii58 Kızlar kan şekerini evde ölçüm yapıyorum hangi parmak olduğu fark eder mi ? 4 gündür işaret parmağımdan yapıyodum normal değerler çıkıyodu internette orta prmak yazıyo bugün öyle yaptım yüksek çıktı yanlış mı yapıyomuşum
Melike_4949 Merii58 orta parmak ve yüzük parmağıyla ölçüyorum en doğru sonuç veren ve ölçülmesi gereken parmak onlar
Premsesko Pamuk canım bazen 2 öğünüm arasında az zaman oluyor mesela tokluk 120 geldi bekledim acıktım 96 ya düşmüştü yedim sorun olur mu illa 80 lere mi düşmesi lazım birşeyler yemek için düşmesini mi bekliyoruz baya
Premsesko Melike_4949 bende bugün öyle yaptım çünkü yediklerim bazen düşürüyor bile yediğimde daha düşük çıkabiliyor sıkı dikkat ediyorum
Merii58 Ben gebelik şekeri için bakıyorum dört gün işaretle baktım 80 90 em falza 110 şıktı tokluk oda neyse bide ortayla bakayım dedim tokluk çıktı 140