mimar-anne Kirsehirli40 ilk oğlum Selim çok güzel çok sakin bir çocuk kesinlikle tavsiye ederim şimdide bir oğlum olacak Zeyd düşünüyorduk gülümsettiniz:) Agah Selim ve Zeyd Ali olabilir bizim:)
Nurhan_Ergn İsim konusunda çok üzülüyorum ben eşimin ailesi ve eşim koymak istiyor ismi benim fikrim alınmadı ilk torun ve ilk bebek ben Kayra koymak isterdim ama Eymen Çınar koyacaklar
bebilique Nurhan_Ergn doğuran sizsiniz, isim koymak annenin hakkı onların soyadını alacak zaten onlara ne oluyor ya? Böyle şeylere sinir oluyorum
Aynur_41 Nurhan_Ergn elbet karışılması hoş degil ama Kayra ismi uygun degil diye biliyorum ama koyacakları ısım de güzelmiş Allah hayırlı evlat olmayı nasip etsin
Boncukk123 Nurhan_Ergn soyad sizden geliyor ismini koymak benim hakkım desene canım illa tartışmaya da gerek yok yani kabul etme zorla mı koyacaklar hem onlar kim oluyor anası babası mı yapıyor cocugu da isim hakkı doğuyor onlara cok istiyorlarsa yapsınlar bir tane daha koysunlar istedikleri isimleri anne hakkıdır isim koymak soyad babadan geliyor zaten
Nurhan_Ergn bebilique bende öyle istiyorum ama yapacak birşey yok ben eşime dedim sen koy adını diye oda Çınar koymak istedi ailesi de Eymen koymak istedi ben çınar Kayra düşünüyordum ama istediğim gibi olmadı sağlık olsun bende göbek adına Kayra koyarım
Blackkcat bebilique talihsiz bi açıklama olmuş bence,bu forumda bir çok annemizin oğlunun adı Eymen,benimde oğlumun göbek ismi doktorumuz kendi oğlunun ismini verdi ben de çok beğendim🥰her isimden çok sayıda var zaten açık açık söylemek ters olmuş forum için😕
Sym35 ceydadmnn Salih Eymen koyacağız biz💙 Selim Kemal Kerem Yusuf Ömer Tuna Bu isimlerde çok hoş fikir olsun.
LamiyaCetinkaya ceydadmnn Alp adında 3 yaşında bir oğlum var, diğer oğluma hamileyim fikrimiz değişmezse adı Kıvanç olacak❤️
Senzinc LamiyaCetinkaya bnmde ilk oğlum yamaç 3 yasında 31 haftalık hamileym atlas rüzgar yada poyraz düşünüyorz🥰