Herkese merhaba 32 de çalışabilir raporu almıştım 35 de dayamamayıp raporu çalışamaz olarak değiştirip doğum iznimi başlattım fakat doktor sistem üzerinden değişmediğini söyleyerek raporu elle çalışamaz yazdı ve kaşeledi şuamda işyerim bunu kabul etmiyor sgk ile de görüştüm bir sorun olmayacağını söylediler ama iş yerim bu konuyu çöz diye beni uyarıyor bilgisi olam yardımcı olabilir mi