
Kızlar 37. Haftamda çalışamaz raporu aldım fakat bu rapor 32. Haftada aldığım raporun nerdeyse aynısı yani sadece tarihler değişik izin başlangıç tarihim falan 37. Hafta olarak görünüyor ama doğum öncesi analık çalışır gibi yazıyor ya sorun falan olur mu aranızda anlayan var mı yanlış falan değil değil mi doktorum aynı rapor olacak sadece tarih değişir dedi ama nette çalışamaz yazan falan da var aklım karıştı yakın tarihte rapor alan var mı