Blueberry0 1 hafta kadar ben de ishal ve kusma yaşadım. Karnımda da kramplar oluyordu. Bir gece çektim böyle. 27 haftalık hamileyim. Sabah zor artım kendimi hastaneye. Salgın varmış meğerse. Bir yere de çıkmadım ama geldi buldu işte. O kadar ağrım vardı ki gece doğuruyorum sandım😅 hastanede serum taktılar. Doktor 2 de ilaç verdi. Serumdan sonra kendime geldim. Demem o ki yediğimiz içtiğimizde bir yana her yerde hastalık geziyor. Dikkat edelim. İnşallah sizde hemen iyileşirsiniz🙏🏻