tugcemom_ bunlar 3 ay yaşadım, tansiyonum düşüyordu başım dönüyordu sürekli uykum vardı nerde olursam olayım uykum geldiğinde bayılacak gibi oluyordum aşırı midemi bulandırıyordu başımı ağrıtıyordu. Benim doktorum en başından bana vajinadan al deseydi öyle yapardım ama demedi daha sonra da cesaret edemedim psikolojik olarak korkuyordum. 3 ay bitti ilacı bıraktığım gün dünyam yerine geldi. Bebeğim için olmasa asla katlanmazdım 🥲