Oges insiyatifleri ile alakalı değil bu sizin hakkınız kullanmak durumundasınız eğer müdürünüze ben hamileliğim sebebi ile 7,5 saat çalışmak zorundayım derseniz aksini diretmeyecektir çünkü bu gibi durumlarda şikayet ederseniz şirket açısından büyük problem ! Bence siz insan kaynakları yada mali işler müdürünüz ile görüşürseniz bu durumu çıkış saatiniz revize edilecektir ..