aminehumamoms Kızlar ebebeğin ürünleri stoklara giriyormu sürekli, bebek losyonunu alıcam ama stoklarda yok diyor gelirmi alışvereriş yapablar varmıı
ikiprensannesi53 aminehumamoms kullanılan sıkça satılan Bi ürün ise gelir satılamayan Bi urun ise gelmez
aminehumamoms KuzeyinAnnesi10 yakınımda yok ki ben ilçede oturuyorum 1 saatlik yol var arada gidemiyceğim için inetmetten alıyım dedim ama stok yok ondada
KuzeyinAnnesi10 aminehumamoms az kalmış senin rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah canım 😘
aminehumamoms KuzeyinAnnesi10 amiin canım inşallah bu arada e bebeğin losyonu stoğa girmiş 1 tane hemen kaptım bende 😍😍😍