Yagmurinal Selamlarr 😍 Haftadan bildiriyorum hiç bu kadar zorlandığım dönem olmamıştı😓 kasık ağrılarım ve özel bölgem sayesinde yürümem zorlaşıyor. Ama en kötüsüde midem. Yanma ekşime ağrıma herşey var😩 soda süt gaviscon artık hiç biri işe yaramıyor kızlar. Sabah uyandıktan sonra başlıyor.. başka çözüm önerisi olan varmı? Kurtarın beniii😩😩😩
Kitapkolik660_ Yagmurinal bana soğuk süt iyi geliyor aşko ama her insan aynı olmadığı için sen doktoruna de ilaç yazsın
_ruyaninannesi_ Yagmurinal bnde mideden çekiyorum artı bebeğim sürekli yukarıda hareketleri midemde sanki
_ruyaninannesi_ Yagmurinal az ve sık ye hamur çok yeme midene dokunani yeme bn oyle yapıyorum az rahatlıyor sade soda iç belki iyi gelir
myprincessgirl Bende aynı durumdayım kuru üzüm iyi geliyor bir de sabah aç karnına tahin ye biraz rahatlatıyor
Yagmurinal _ruyaninannesi_ valla öyle yaaa mahvoluyorum bende en zor dönemdeyim şu an hiç böyle zorlanmamıştım😩😩
Yagmurinal _ruyaninannesi_ inan az yiyorum midemi hiç zorlamıyorum. Buna rağmen bu ağrılar dayanılacak gbii değil
_ruyaninannesi_ Yagmurinal miden yandığında yürüyüş yap temiz hava al yemek yerken çok su içme yemek ten sonra da çok içme azar azar ic
beyzzesen Benimde aynıydı reflüm olduğu için doktorum nexium verdi çünkü gaviscon hicbir ise yaramıyordu. Nexium içmeyince yanma baslıyor hemen. İcince düzeliyorum siz de doktorunuza danışabilirsiniz belki baska bi ilac önerir